Думки потрібно кудись дівати, а то вони мають властивість або втікати від тебе, або засідати і окопуватись в голові так міцно що й не дістанеш. Прийшов до висновку що блог це як кафе для думок, де вони можуть спокійно відпочити від господаря а він від них. А потім з радісю і усмішкою зустрітись на зписаних замітками сторінках.

неділю, 22 вересня 2013 р.

Трішки фантазії

Що потрібно для хорошого настрою?
Трішки матеріалів для праці, трішки часу і зовсім трішки фантазії.
Незнаю, мене чомусь завжди тягне щось витворити коли часами бачу груду мотлоху чи чогось зовсім непотрібного… Дивно, але даруючи речам шанс на друге життя відчуваєш такий наплив позитиву і відчуваєш що й з тебе можна зліпити ще щось путнє :))…

Цього разу це була купа матеріалів від акваріума, які збирались роками і валялись по квартирі. Старий акваріум який я ніяк не міг нікуди прилаштувати і він стояв просто займаючи місце на столі. Хоча й саме він надихав зробити крок у перед, ніби кидаючи мені виклик кожного разу коли приходив до дому і дивився на пусте засмічене місце… І купа кактусів на підвіконнику, які я дуже люблю – напевно тому, що це єдині рослини про які я можу не часто згадувати, і вони на це ніколи не ображаються :)).
Зявилась думка якось це зкомпонувати, не знаю вийшло щось чи ні, але ці думки я ж їх знаю, якщо б не спробував то це все ще б довго крутилось у голові недаючи спокою :).

Ось що вийшло, а можливо й не вийшло


















Тепер на підвіконнику купа місця і спокійна душа))…
Давно зрозумів, що немає нічого неможливого, якщо окреслити ціль і прямувати до неї, або коли купа надокучливих думок у голові)). Головне не боятись і експериментувати. Хоча мені саме процес праці надає задоволення і дарує спокій :)…
І у вас таке б вийшло, варто лише захотіти ;)
І вийшло б краще :)

Немає коментарів:

Дописати коментар