Думки потрібно кудись дівати, а то вони мають властивість або втікати від тебе, або засідати і окопуватись в голові так міцно що й не дістанеш. Прийшов до висновку що блог це як кафе для думок, де вони можуть спокійно відпочити від господаря а він від них. А потім з радісю і усмішкою зустрітись на зписаних замітками сторінках.

пʼятниця, 20 вересня 2013 р.

Яка вона – ідеальна жінка ?

Яка вона – ідеальна жінка ?

Яка вона – ідеальна жінка ?
Напевно це питання, хоч колись та й задавав собі кожен... навіть жінки хотіли б знати - яка вона має бути для чоловіка, так як чоловік хотів би знати, який же ідеал його бачать жінки....
Незнаю... це дійсно одвічне питання, відповідь на яке має шукати у собі кожен сам...
Можу спробувати лиш здалека описати свій варіант :)
Хм... мій ідеал жінки....
1) напевно почнемо як завжди зі зовнішності.... у мому варіанті вона може бути і не топ моделлю з прекрасним тілом і ногами аж до шиї :) (хоча я і не заперечую, що всетаки деколи на таких дівчат і мене тягне, так як і любого чоловіка, але у більшості випадків перших же слів хватає, щоб усвідомити – це не вона....).... не обовязково, в ідеальній жінці я хочу щоб були лише ідеальними очі... незнаю чому, незнаю чому це так для мене важливо, чомусь як бачу красиву дівчину спершу звертаю увагу на її очі, вони завжди скажуть правду..... пояснити неможу але як казали ще у давнину – у очах відбивається душа людини, і певно це вони казали не просто так ;).....
волосся – його колір, довжина, кучеряве чи пряме, теж немало ніколи якогось особливого значення.... пряме довге волосся, чи досить коротке... знаєте кожній воно пасує по різному, і тут я визначатись не стану.... скажу лиш одне, чомусь не люблю коли світле і русяве волосся дівчина малює на жахливий чорний колір, який зачасту з зачіскою їй ніяк не пасує..... чому не бути природнім, навіщо це?... ніколи не міг цього зрозуміти... ну але це не моє діло, лізти в такі питання :)
2) робота, ким вона була, що і як., з ким скільки і де... це теж не має значення... бо якщо б я зустрів таку жінку, її минуле б втратило для мене якийсь сенс, мало б значення лише майбутнє..... так само не важливо скільки в неї б було до мене чоловіків – ціла футбольна команда, чи ніодного.... важливими були б тільки ми і зараз....
так за роботу – багато б хто сказав, що його дружина ніколи більше не буде працювати... я не такий :).... просто знаю як це коли жінка довго сидить дома, бачив багато такого, і знаю це нідочого доброго не призведе... краще хай у неї буде якась робота, нехай малооплачувана, яка б просто приносила їй задоволення.... дарувала спілкування з друзями, а зарплатню вона б могла потратити додатково, щоб щось собі купити.... гроші що зароблю я були б спільними, а свої вона б могла потратити, щоб зробити собі якийсь приємний подарунок, чи щось купити для себе.... так би вона почувалась набагато щасливішою, ніж просто сидячи цілими днями на дивані вдома :).
маленька поправочка)))... я не кажу що заставлятиму її працювати... гроші у сімї має заробляти чоловік! ;)... для жінки робота має бути просто хоббі чимось, щоб відволіктись від усього... вона має памятати і розуміти що в любий момент може звільнитись, чи поміняти роботу, чи взагалі не працювати... робота, якщо вона захоче працювати - має бути для неї не роботою а чимось, що просто приносить задоволення :)
3) вміла готувати ?... незнаю.... хочеться щоб інколи дружина щось приготувала для тебе.... та й для себе ;).... це не обовязково має бути цілоденне сидіння на кухні, ні.... я й сам можу собі приготувати поїсти, та й інколи міг би готувати дружині, якщо б вона прийшла наприклад пізніше з роботи... це б мене не вбило)))))))... тим більше що страшенно люблю солодке, так як і люблю інколи щось таке приготувати... міг би інколи побалувати її і себе заодно чимось солоденьким, і гарячою кружечкою кави чи чаю.... нічого поганого б зі мною чи з нею не сталось якщо б ми хочаб зрідка готували одне для одного....
4) характер, друзі, ми - .... хм... це не має бути жінка яка б боготворила мене і робила для мене усе усе... це ідеальний варіант –можливо на чиюсь думку... але це не так.... дівчина має бути розумна, людина з якою б хотілося прийшовши стомленим зроботи, спитати – «як пройшов твій день?», просто поговорити про будь-що... і ви знаєте з такою жінкою говорити навіть про найнезначніші якісь дурниці було б цікаво.... приходити додому не як на каторгу, а хотіти повертатись додому...
в неї має бути характер... помітив... мені подобається інколи бачити, як кохана злиться на тебе інколи через якісь дурниці, не по справжньому, без крику і сварок... завжди можна обговорити все і вирішити.... має бути якась рівновага у стосунках... незнаю, це важко пояснити...
вона має чогось прагнути у цьому житті і йти до своєї мрії, а я б усіма силами старався їй у цьому допомогти....
друзі – унеї має бути багато друзів, щоб вона могла інколи з ними бачитись, чи ми б з ними бачились, так як і з моїми... щоб вона могла інколи зустрітись здрузями і просто відпочити від усього... пояснити чому? Просто помітив, якщо у дівчини нема друзів, ну як нема, нема таких з якими вона б хотіла побачитись, просто попити кави, поговорити... то жінка стає якоюсь агресивною.... агресивною і до твоїх друзів... якщо вона нікуди не вийде то не підеш і ти)))) і це лише привід для нових сварок..... просто інколи і чоловіку хочеться побути з друзями, просто посидіти поговорити, щоб трошки скинути то все що набралось за пару тижнів і накипіло.... а жінки інколи не розуміють цього, зляться, стримують а тим самим роблять лиш гірше собі і стосункам взагалі.... важко пояснити чому так....
5) щоб у дівчини були мрії... які б я з задоволенням хотів здійснити.... це не так інколи важко, зате зробити приємне коханій людині..... щоб ви помалу втілювали у життя мрії вас обох, просто приносили якісь краплинки щастя у житті.... щоб хотілось інколи просто пройтись по парку, потриматись за руки.... такий простий жест, а чомусь стільки він для мене значить.... незнаю чому так... просто коли відчуваєш тепло коханої людини, якось життя набирає барв.... а взявши її в обійми – всі проблеми ніби зникають. І зараз є лише ви і тепер..... щоб можна було хочаб раз на рік відкласти грошенят і поїхати обом кудись... та куди захочем... можна мінятись – раз вибирає вона, раз ти :)....
6) щоб любила дітей.... напевно тому, що й хотів би щоб і у нас колись бігала така малеча :)...
7) щоб вірила у мене і могла підтримати. І у яку б самому хотілось вірити... підтримувати її коли їй буде погано, могти щось порадити... чи просто обняти і притулити до себе, щоб показати що ти тут, тепер все добре, і все буде гаразд.....
жінка, якій би хотілось дарувати квіти... не тому що так треба, а просто так...
якій би хотілось зранку сказати – «доброго ранку кохана...»... обняти і притулити до себе....
8) а знаєте саме головне, щоб любила мене і я її кохав.... а все інше можна якось перебороти у двох..... щоб мене розуміла і хоч трішки кохала ;)...
як пяниому море поколіна, так і людям, які люблять одне одного все доснаги... вони можуть усе, якщо лиш підтримають одне одного...
9) Усе малята. Ось така моя ідеальна жінка... хоча тут ще багато чого не описано, не досказано, не змальовано, це важко - описати її... вона може бути просто неідеально ідеальна.... бо саме наші деякі вади і відмінності роблять нас ідеальними :)
така вона у мене... ваша інша, у кожного вона своя :)... але завжди одна і єдина....
І так від мене... – тільки щаслива жінка зробить і вас щасливим, такщо постарайтесь її такою зробити ;)....
2009-11-14 10:37:17

Немає коментарів:

Дописати коментар