Думки потрібно кудись дівати, а то вони мають властивість або втікати від тебе, або засідати і окопуватись в голові так міцно що й не дістанеш. Прийшов до висновку що блог це як кафе для думок, де вони можуть спокійно відпочити від господаря а він від них. А потім з радісю і усмішкою зустрітись на зписаних замітками сторінках.

пʼятниця, 20 вересня 2013 р.

Мій демон :)

Мій демон :)

Кожен з нас має своїх демонів. І ця боротьба між нами і ним точиться на протязі всього нашого життя. Кожен з нас хоче бути володарем цього життя. Ти борешся, щоб залишатись собою, він бореться за те щоб поглинути тебе. Ми боремось з ними а вони з нами, і не дано нам зрозуміти що ми є одим цілим. Ти є частинка його, а він тебе :). І як тільки хтось з вас переможе в цій внутрішній війні, то зникнете ви обоє.

Коли все дуже погано, і мій демон починає вириватись на зовні, в такі моменти мені помагають 2 варіанти:
1 це прогулянка по місту. Підчас якої, я стараюсь ні про що не думати, видалити всі негативні думки з мозку, і просто йти, насолоджуватись днем. Бачити обличчя людей які проходять мимо, кожне з своїми проблемами і турботами, бачити усміхнені обличчя, і відчувати що все буде добре. Під час такої прогулянки завжди можна знайти рішення будь-якої проблеми :).
2 це музика: навушники у вуха, чи вмикаєш колонки, включаєш хороший рок і робиш звук по голосніше. І музика ніби відносить всі проблеми десь далеко далеко :).
Не завидую я сусідам в такі моменти, тому більше люблю вдягати навушники, звук на повну гучність і вперед :).
І все. Твій демон починає заспокоюватись, засинати і ніби розчинятись у тобі :).
А як ви боретесь зі своїми демонами ?
2009-06-17 03:31:22

Немає коментарів:

Дописати коментар